FAQ | Fresha

Máte dotaz? Projděte si přehled nejčastějších otázek zákazníků.

Je nutné se před objednávkou registrovat?

Ne, pro nákup se nemusíte registrovat. Nicméně registrací můžete získat některé výhody, které poskytuje systém internetového obchodu pouze registrovaným uživatelům. Může jím být například přehled historie objednávek na jednom místě a podobně.

Jak odesíláte zboží a kdy mi přijde?

K odesílání zásilek využíváme přepravní službu PPL a systém odběrných míst služby Zásilkovna. Produkty jsou douručovány zpravidla během 1 – 3 dnů dle aktuálních dispozic zvolené služby.

V zásilce nebyla faktura?

Faktura je součástí emailu o dokončení objednávky. Je přiložena jako příloha ve formátu PDF. Tato faktura je použitelná i pro případ zanešení do vašeho účetnictví a nebo účetní evidence.

Nepřišlo mi potvrzení objednávky na email?

Je možné, že potvrzovací email spadl do spamu (prosím zkontrolujte si spam ve Vaší schránce) nebo je špatně zadaný Váš email v objednávce. V takovém případě nás kontaktujte.

Prodáváte na splátky a nebo na fakturu?

Ne, bohužel tyto služby nenabízíme.

Jak dlouho platí záruka na zboží?

Záruku na zboží dodržujeme dle zákona 24 měsíců, pro zboží zakoupené pro podnikatelské účely je tato záruka dle zákona zkrácena na 12 měsíců (zadáním IČ nebo DIČ do objednávky se objednávka specifikuje jako podnikatelská).

Nenašli jste tu svoji odpověď? Napište nám svůj dotaz třeba přímo zde.

3 + 10 =

Všechna pole kontaktního formuláře jsou povinná.